אוזניות טיסה – המלצות לרכישה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
פינת הגאדג’טים – המדור של משה רון על גאדג’טים בעולם התעופה

הפעם אנחנו בענייני אזניות


קל מאוד להצביע על אזניות איכותיות מאוד. הבעיה היא שאז המחיר חוצה את רף ה-800 דולר. הצבנו לעצמנו גבול של 150 דולר ויצאנו לבדוק עם טייסים.

יש כמה יצרנים בתחום זה וביניהם שמות כמו: Sigtronics, Pilot USA, FlightCom, AvCom, Gulf Aviation ועוד כמה יצרנים שאני לא זוכר כרגע. חלקם טובים יותר וטובים פחות. ההתרשמות הסובייקטיבית שלי מתוך בדיקה בעין, היא שהעסקה הטובה ביותר תהיה אזניות של ASA שמגיעות עם אחריות של גוף רציני כמו ASA ומחירן פחות מ-150 דולר והכוונה היא לדגם HS-1A.

ear191113.1

רפידות ספוג עם כיסוי עור


אני באופן אישי הייתי מזמין ביחד עם האזניות, זוג נוסף של רפידות ג’ל או לפחות זוג רפידות ספוג עם כיסוי עור. זה משפר את ההרגשה בשימוש אבל מוסיף עוד משהו כמו 20 – 40 דולר למחיר (רפידות הספוג המקוריות של ASA הן מהסוג הפשוט/זול ביותר). לגבי הגודל של הרפידות, כיון שנראה לי ש-ASA פשוט חיקו את האזניות המוצלחות מאוד (אך היקרות יותר) של David Clark מדגם H10-20, אני לא אהיה מופתע אם גם גודל הרפידות זהה, אבל כדאי לוודא את זה לפני הרכישה.

למי שמוכן להוציא עד 300 דולר, אפשר לרכוש אזניות של David Clark. אני הייתי מסתפק בדגם הזול ביותר של שלהם שנקרא H10-30. הוא מצוין ועמיד ביותר.

שלכם,

משה רון

 
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.