בוגרי מסדר כנפיים 2012 חלק שני

לפרטים והזמנת טיסה – דברו איתנו

מתלבטים? בואו לטיסת היכרות, הטיסו מטוס בעצמכם, אם תתחילו ללמוד, טיסת ההיכרות עלינו!

שי אלחיאני, רישיון טיס פרטי

יום חורפי קל בתחילת ינואר 6:30 בבוקר CGB, יושב עם דובי בתא הטייס, הסבר קצר על אופן הפעלת המטוס והופ אני לפני המסלול מוכן להתיישרות, המראה, הלם, מה אני עושה פה לכל הרוחות ,הפעם הגזמתי!

אזור 8 תרגילי טיסה, ישרה ואופקית, נסיקה הנמכת מהירות, פניות, דובי שואל אתה בסדר?

חזרה לנחיתה יושב על הסטיק ובום אני מחוץ למטוס, רגע אחד לסדר את המחשבות. נו? שואל דובי , לא יודע מה להחליט, תחושת הקבס מצד אחד והחלום מצד השני, ההחלטה נפלה – ממשיך.

הקורס מתחיל, הדרך צולבת ,ההקפות מתישות ,והנה הסולו מגיע אתה עם הרוח. חזרנו לבסיס , נחיתות אונס ,אובדן קשר, הזדקרויות, סדר הפעולות משגע, הפיינל הגיע מהר המתח עצום, הבוחן מרגיע… והנה – הגיע הרגע הראש בעננים. טיס.

שרון פולק, רישיון טיס פרטי

הזיקה לטיס קיימת בי מאז ומתמיד, כחניך ובוגר קורס טיס פרטי חוויתי הגשמה המשלבת יכולת ואהבה לעולם התעופה. הערכה מיוחדת לשמחה רשף המדריך האישי שהוביל אותי לאורך הדרך במסירות רבה.

אילון מקובר, רישיון טיס פרטי

אתם יודעים מה יפה בחלום? הוא לא נותן מנוח עד שהוא מושג…

גם כשנשברים או חוששים ולפעמים גם אם אנו נתקלים בקירות עצומים שמונעים מאתנו לראות את החלום מול העיניים, לחלום יש יתרון עלינו. רק אם נדע להביט בו, לעשות צ’ק גיירו על הכיוון שהוא נמצא בו ולטוס אליו, כי החלום הוא ניווט והוא ניווט שאם נדע להשתמש בכלים פשוטים, נגיע אליו בכל מחיר כי הוא לא חלום, הוא היה שם מלכתחילה, כמו אות! כלי עזר לניווט משהו.

מי שלא הגיע אל החלום, אינו מבין שהוא ויתר, הרים ידיים וכי לא היה לו הרצון פשוט להמשיך בניווט, לתקן, לפצות, להתעלם מרעשים שממש אין בינם ובין החלום שום קשר.

אתם חושבים שהחלום ייתן מנוח????? ממש לא!

חלום נועד להגשמה, אך הוא מצריך שותף שיראה בו כעתיד, הציפור נולדה עם כנפיים ולאחר זמן קצר הבינה שזה היעוד שלה, פרט לבת יענה, לא? היא ניסתה שוב ושוב ושוב ושוב עד שהצליחה.

החלום לא ייתן מנוח, ינקר וינקר במשך שנים, נמצא איי שם בשמיים ושום מגבלות VMC לא ימנעו מהרצון לצאת ולהשיג הגדר מכשירים ולעבור את הסערה שמכסה ומסתירה את החלום. כמו שאמר אדם חכם “דמיון חשוב יותר מידע. ידע הוא מוגבל. דמיון – אינסופי.”

“הדרך הנכונה לחנך בני אדם היא להיות להם לדוגמא.” – אלברט אינשטיין

מישל אזולאי, רישיון טיס פרטי

בנימין בבל, רישיון טיס פרטי

אייל בן תמר, רישיון טיס פרטי

שלמה לוי, רישיון טיס פרטי

<< prev | 1 | 2 | next >>

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.