קורס טיסות מבנה

לפרטים והזמנת טיסה – דברו איתנו

מתלבטים? בואו לטיסת היכרות, הטיסו מטוס בעצמכם, אם תתחילו ללמוד, טיסת ההיכרות עלינו!

 

קורס טיסת מבנה מכונס, שיעורים תאורטיים ומעשיים

אחת החוויות המדהימות ביותר בעולם התעופה היא מטס בטיסת מבנה.

הטסת מטוס, זו עפ”י רוב פעילות מאוד אינדיבידואליסטית, אשר הופכת לחוויה אחרת לחלוטין כשטסים במבנה. קבוצה של 3-9 מטוסים, הטסים יחד ובתיאום, במבנה ברור ומסודר. קיימים סוגים שונים של טיסות מבנה בהתאם לכמות המטוסים, אופי הטיסה ומיומנות הטייסים. (לדוגמא: טיסת מבנה מכונס, טיסת מבנה יהלום וכדו’)

טיסת מבנה ניתן לבצע אך ורק עם מדריך מוסמך ולכן מונאייר פתחה סדרת סדנאות ייחודית לטיסות מבנה, המאפשרת לכל טייס לחוות את החוויה המדהימה הזו.

קורס מבנה מכונס (Gathered Structure)

טיסת מבנה מכונס מוגדרת כטיסה של מספר כלי טיס, הטסים יחד, בריחוק מסוים זה מזה, ונשארים באותה צורת מבנה למשך כל הטיסה. בחיל האוויר, טיסה במבנה מבוססת על תורות הלחימה, אשר מנצלות יתרונות כגון הגנה הדדית (המוביל והמוּבל מחפים זה על זה בכיסוי נקודות מתות). סוגי טיסות מבנה מכונס:

  • מבנה אלכסון
  • מבנה V
  • מבנה יהלום
  • מבנה ראש חץ
  • מבנה חסר

מונאייר מקיימת קורס טיסות מבנה מכונס, הכולל הרצאה תיאורטית וחמש טיסות אימונים (האחרונה מבניהן הינה טיסת ניווט ארוך). במהלך הקורס ניתן להשתתף בחלק מטיסות האימונים (אין צורך להתחייב על כל הטיסות ואין צורך לשלם מראש).

 

מטס יום העצמאות 2011

על מנת להשתתף בטיסות האימונים חובה לקחת חלק בהרצאה התיאורטית. הרצאה תיאורטית מתקיימת אחת לחודש, ואינה כרוכה בתשלום. את ההרצאה מעביר אורי אביב, טייס קרב בדימוס, ומדריך בהווה בחיל אוויר ובמונאייר.

טיסות האימונים מבוצעות מידי חודש, ע”י מדריכי חיל אוויר, ובתיאום מראש עם מחלקת המבצעים. בכל טיסה יכולים להשתתף 2-3-6 מטוסים. כל מטוס מלווה ע”י מדריך חיל אוויר, ולא ניתן לבצע טיסות אלה במונאייר ללא ליווי מדריך. עלות כל טיסה היא בהתאם לזמן הטיסה + תשלום למדריך. הטיסות מתאימות בעיקר לטייסים פרטיים, אולם ניתן לשלב גם חניכים בשלבים מתקדמים.

בת גליםמבנה מעל מפרץ חיפהמבנה מעל הכרמל

 

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.