השכרת טיסות פרטיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אורח החיים בעולם כולו נעשה מאוד לחוץ ואינטנסיבי בשנים האחרונות. הטכנולוגיה המשתנה ומתפתחת מעת לעת גרמה להפיכת העולם ממקום רחב מימדים לקטן יותר ונגיש עבור כולם, במיוחד עם כניסתן של חברות תעופה חדשות המציעות טיסות מוזלות ליעדים בכל רחבי הגלובוס. בכל שנה נשברים שיאים חדשים בביקוש לטיסות וכך גם גדל ההיצע. אבל, תנועת המטוסים לעיתים אינה עולה בקנה אחד עם הביקוש הגדול הן מבחינה עסקית והן מבחינה פרטית וכאן נכנסות לתמונה טיסות פרטיות אשר מגיעות במטרה להקל על הזרם התעופתי ולהעניק חוויית טיסה איכותית, שקטה ונעימה.


השכרת טיסות פרטיות


טיסה פרטית במובן העסקי


רובן הגדול של טיסות פרטיות יוצא כיום לפגישות עסקיות בכל רחבי העולם. טיסת מנהלים באה עם ביטוי מוקד עיקרי – “זמן שווה כסף” וכאשר עסקאות ענפות עומדות על הפרק ישנה חשיבות רבה ליכולת להגיע מנקודה אחת לשנייה בזמן הקצר ביותר האפשרי. השכרה של טיסות פרטיות יכולה להתרחש בתיאום מראש על פי לוח זמנים קבוע וידוע. אך, ישנם מקרים בעולם העסקי שבהם אנשי מקצוע צריכים להגיע למעמד חתימת חוזה מהיום להיום במהירות האפשרית וטיסה פרטית מאפשרת יציאה נעימה ונוחה משדה תעופה קטן אל עבר העיד הנבחר בהתרעה קצרה.


טיסות מנהלים


טיסה פרטית במובן משפחתי


אומנם טיסות פרטיות נחשבות לנחלתם של אנשי עסקים אבל בזמן האחרון יותר ויותר משפחות פונות אל חברות תעופה המציעות טיסות פרטיות וזאת במטרה להגיע לחופשה משפחתית ביעד קרוב כמו איי יוון השונים, קפריסין, סרדיניה, טורקיה ועוד.


חוויית הטיסה עבור משפחות ובמיוחד משפחות בעלות הרבה נפשות, הופכת להיות נעימה פי אלפי מונים כאשר שוכרים מטוס פרטי. זמן ההמתנה מתקצר באופן דרמטי, היציאה היא מתוך שדה תעופה קטן ושקט והנוחות שבאה עם העלייה הרגועה למטוס עושה את כל ההבדל שבין טיסת סחר לבין טיסה פרטית. המחיר הוא אולי גבוה יותר, אבל כאשר שמים על כפות המאזניים את כל מערך ההכנה לטיסת סחר או טיסה סדירה ניתן להבחין כי בטיסות פרטיות נהנים מאלמנטים של נוחות גדולים יותר.



טיסה פרטית כחוויה רומנטית


מעבר להיבטים העסקיים והמשפחתיים שיש בהשכרת טיסות פרטיות קיים גם צד מקסים ומיוחד במינו של טיסה זוגית בשמי הארץ בשקיעה מדהימה, שטיחים של עננים, נופים עוצרי נשימה מעל הים ועוד. אלו הם טיסות חוויה המיועדות לכל גיל אפשרי במגוון רחב של אפשרויות כמו טיסה רומנטית זוגית, הצעת נישואין באוויר כמאורע בלתי נשכח, טיסות חוויה לילדים ומבוגרים כמתנת יום הולדת והאפשרות להרגיש טייס ליום אחד עם שיעור טיסה מובנה ואיכותי.


טיסה פרטית


איכות מול מחיר


האיכות העולה על הפרק בהשכרת מטוס פרטי לשימושים השונים עצומה ביותר. טיסות פרטיות להשכרה מתאפיינות בשירותים נלווים נוספים כמו שירותי דיילות, קייטרינג מיוחד המותאם לקהל היעד, זמני המתנה קצרים עד לעלייה למטוס, אפשרות לשירותי הסעות על שדה התעופה ובחזרה, אבזור איכותי ותחזוקה שוטפת על ידי מכון בדק המעמיד את המטוסים בכשירות מכנית מלאה. כאשר מביטים בתמונה זו רואים כי כפות המאזניים מוטות היטב לכיוון הטיסות הפרטיות כי על איכות אין פשרות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.