שירותי העברות בטיסות פרטיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

רבות דובר בעולם העסקים על המשפט “זמן שווה כסף”. המשיכה הגדולה של חברות גדולות ובעלי עסקים רבים אל חברות תעופה המשכירות מטוסי מנהלים עבור טיסות פרטיות מהווה נקודת מוצא אטרקטיבית כאשר מדובר על גישה נוחה ומהירה לכל מקום ברחבי העולם. בעלי עסקים רבים פונים כיום אל השכרת מטוסי מנהלים כדי להגיע בדרך מהירה, קלה ונוחה ליעד העסקי הנבחר מאחר וההבדל בין טיסה מסחרית לטיסה פרטית הוא תהומי.


אבל, גם להיבט זה של טיסות פרטיות ישנו עקב אכילס – שירותי הקרקע. אלו הם השירותים הנלווים אשר מוצעים לקהל הלקוחות לפני עלייתם לטיסה וגם לאחריה והם עלולים להעיב על אופי הטיסה. שירותי הקרקע כוללים:


  • טרקלין VIP
  • שירותי דיילות
  • טיסות ליעדים רבים
  • שירות קייטרינג
  • תיאומי מלון
  • תיאומי רכב
  • חיבור לטיסות קונקשיין
  • המתנה ושירות בעת עיכוב


שירותי העברות בטיסות פרטיות


חברות תעופה פרטיות שמות דגש גבוה על איכות המטוסים הפרטיים שלהם אשר עוברים תחזוקה מתמדת ובדיקות מכון בדק מוסמך, אך עוד יותר על שירותי הקרקע המוצעים ללקוחות העסקיים. אם לקוח שוכר מטוס על מנת להגיע מנקודה א’ לנקודה ב’ בזמן מסוים, מצופה מן החברה גם לספק עבורו שירותים נלווים כמו העברה מהשדה אל בית העסק או המלון במטרה לספק את כל צרכיו בנוחות מרבית.


שירותי העברה


ישנם אלמנטים רבים המרכיבים את שירותי הקרקע המוצעים ללקוחות פרטיים אבל נושא ההעברות הוא אחד החשובים ביותר ואין לזלזל בו בכלל. ישנם אנשים אשר יעדיפו לנסוע במונית או רכבת הישר משדה התעופה, אחרים יצפו למכונית שרד מרווחת ומפנקת ויהיו גם לקוחות אשר יבקשו שרכב יחכה עבורם בשדה התעופה כדי לנהוג באופן עצמאי.


שירות העברות ציבורי


הכוונה במונח זה הוא השימוש במונית אשר תמתין בעת הנחיתה ללקוח ותסייע לו להגיע אל מקום היעד, או לחילופין המתנה לכלי תחבורה ציבורי מחוץ לשדה התעופה. שירות ההעברות זה נדיר בטיסות פרטיות מאחר ורוב הלקוחות העסקיים מבקשים רכב פרטי שימתין עבורם. אבל, היתרון כאן הוא העלות הכספית הנמוכה הן עבור חברת התעופה והן עבור הלקוח.


שירות העברות פרטי


זהו עולם גדול של הצעות החל מרכב שכור פרטי אשר ממתין ללקוח בשדה התעופה ועד צי רכבים ענק עם נהג פרטי אשר ישהה בחברת הלקוחות עד אשר יגיעו אל מחוז חפצם או בחזרה אל השדה. היתרון העצום הוא בדיסקרטיות המלאה הניתנת בשירות זה – לקוח אשר מנהל משא ומתן עם חברה לא ירצה שידעו מתי וכיצד הוא נפגש עם הצד השני. בעזרת שירות ההעברות פרטי ואפשרות השכרת מטוסים ניתן להיערך לפגישות עסקיות בהתראה קצרה וללא המתנות ארוכות ומפרכות בשדות תעופה בנילאומיים.


שירותי העברה בטיסות מנהלים


שירות העברות מוטס


דרך נוספת להעברה משדה התעופה היא שירות העברה מוטס על ידי הליקופטר. שירות זה נוח מאוד ובשנים האחרונות הופך להיות יותר נפוץ בקרב חברות תעופה פרטיות. היכולת של הליקופטר להמריא ולנחות במעט בכל מקום מהווה נקודת יתרון מרכזית המטה את כפות המאזניים לטובתו. בנוסף לכך זהו כלי תעופה מהיר אשר אינו תלוי בפקקים עירוניים ומעניק ללקוח הגעה מהירה משדה התעופה ובחזרה אליו.


אבל, עם היתרונות הללו יש גם חסרון גדול בשימוש בהליקופטר. בעולם קיימים שדות תעופה אשר, מטעמים ביטחוניים, אינם מאפשרים נחיתה והמתנה לכל כלי תעופה, לרבות הליקופטרים. דבר זה מאלץ את הלקוח לנחות קרוב לשדה התעופה ולקחת עוד אמצעי העברה נוסף למטוס הפרטי אשר ממתין לו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.