בוא להיות טייס ליום אחד – החזק את ההגאים והטס בעצמך את המטוס.

לכל מי שאוהב חוויות מרגשות ומסעירות, לכל מי שחלם להיות טייס ולכל מי שחלמה להיות טייסת… בוא להיות טייס ליום אחד ולטוס בטיסה בה אתה מחזיק את ההגאים ומטיס מטוס בעצמך בשיעור טיס ראשון. חוויית הטיסה והשליטה במטוס היא חוויה ייחודית ומרגשת שלא דומה לשום דבר שעשית עד היום. מדובר בטיסת היכרות, עליה עולים עם מדריך בלבד וללא נוסעים נוספים.

טיסה זוגית במטוס פרטי מעל נופים משגעים או שקיעה כתומה מעל הים – היא ללא ספק אחת החוויות הרומנטיות האולטימטיביות. לשכוח ולהתנתק מכל העולם לדקות ארוכות וליהנות מחוויה משותפת בין שמים לארץ. דרך נפלאה להפתיע את בן/בת הזוג שלך, כמתנה להורים או לזוג טרי.

טיסת ״טייס ליום אחד״ היא למעשה שיעור טיס ראשון והנושא שלו ״השפעות ההגאים״ – בו תלמדו בעצם איך שולטים במטוס. הלמידה תתבצע תוך כדי הטיסה, כשהמדריך יושב מימינכם – מסביר, מכוון ודואג שהכל מתנהל כשורה.

המדריכים שנבחרים לטיסות אלו הם מדריכי הטיסה המנוסים והטובים ביותר שיש. לפני הטיסה מתקיים תדריך קצר על עקרונות התעופה, תיאור הטיסה והמערכות השונות של המטוס, ולאחר מכן אתם כבר מתיישבים בקוקפיט.

טיסה בשמי הארץ היא חוויה מדהימה – גם חוויית הטיסה עצמה וגם הנופים המדהימים הנשקפים מגובה מעוף הציפור נותנים פרספקטיבה קצת אחרת.
לארגונים, לחברות, לקבוצות, למנהלים, לתיירים, למורים, לוועדי עובדים ועוד

אנו מארגנים פעילות המשלבת טיסה חווייתית שלא תשכחו. הפעילות מתאימה לקבוצות של עד 150 איש. גם לקבוצות של ילדים.

חוויה המשלבת טיסה מרגשת במטוס יחד עם נופים מרהיבים של הארץ כמו שעוד לא ראיתם אותה. זו המתנה המושלמת בכל גיל – מתנת יום הולדת, מתנה לבר/בת מצווה, מתנה להורים או לבן/בת הזוג. אתם מזמינים טיסה לכל שעה בשעות היום, כולל שעות השקיעה היפות כל כך מעל הים, עבור עד 3 נוסעים,
כך שאפשר לטוס עם מקבלי המתנה ליהנות יחד איתם.

לאורך הטיסה תצולמו במצלמת וידאו ותקבלו DVD מתנה בסוף הטיסה.

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.