הסבת רישיונות

לפרטים והזמנת טיסה – דברו איתנו

מתלבטים? בואו לטיסת היכרות, הטיסו מטוס בעצמכם, אם תתחילו ללמוד, טיסת ההיכרות עלינו!

 

הסבת רישיון טיס מחו”ל ורישיונות לטייסי אז”מ

 

הסבת רישיונות לטייסים שלמדו בחו”ל

 

טייסים שלמדו בחו”ל ומחזיקים ברישיונות טיס אמריקאיים אירופיים או אחרים, זקוקים להסבת רישיון הטיס הזר לרישיון ישראלי. הן ברמת דרישות רת”א והן מהסיבה כי הטסה בשמי הארץ שונה מהטיסה בחו”ל בשל היותה טיסה מבוקרת (controlled flight) הנובעת מתנאי הטיסה בארץ (שמים סגורים בשל גבולות, שטחיים צבאיים וכו’).

הסבת רישיון אמריקאי לרישיון ישראלי

כל רישיון טיסה אמריקאי ניתן להסב לרישיון ישראלי. הסבת כל רישיון (פרטי, מסחרי, מדר”ט, והגדר מכשירים) דורשת ביצוע כל מבחני התיאוריה, טיסות הדרכה עם מדריך ישראלי, כל הבחינות המעשיות ע”י רת”א. במונאייר ניתן לבצע את כל ההסבות של הרישיונות האמריקאים, וכן הסבות של רישיונות ממדינות נוספות – קנדה, אירופה, ושאר מדינות העולם.

דרישות רת”א להסבת רישיון מסחרי זר (ממדינה חברה)

 

ולידציה של רישיון ישראלי בארה”ב

טייס בעל רישיון טיס פרטי ישראלי PPL, הרוצה לטוס בארה”ב, צריך לעבור תהליך פשוט של “מתן תוקף” Validation לרישיונו הישראלי. עם סיום התהליך, הוא רשאי לטוס בארה”ב כטייס פרטי בלבד לכל דבר וענין. ההיפך אינו נכון: טייס בעל רשיון אמריקאי שרוצה לטוס בישראל, חייב לעבור תהליך הסבה מלא.

לקבלת Validation יש למלא טפסים של ה- FAA, אותם ניתן להוריד מאתר ה-FAA, בכתובת: www.faa.gov את הטפסים, ביחד עם צילום רשיון הטיס הישראלי והעתק התעודה הרפואית הישראלית, יש לשלוח לכתובת המצויינת באתר. הרשיון האמריקאי שתקבלו מותנה בתוקף הרשיון הישראלי וכפוף לכל הגבלה הכלולה בו.

טייס ישראלי המחזיק רישיון ישראלי יכול לטוס עם הרישיון הישראלי שלו, בכל מקום בעולם, כל עוד הוא טס על מטוס בעל רישום ישראלי, ללא צורך בהסבה או אישור אחר.

 

הסבת רישיונות לטייסי אז”מ

  • מעבר 3 מבחני תיאוריה
  • מינימום 6 שעות טיסה עם מדריך כהכנה למבחן מעשי
  • מבחן מעשי המחולק ל- 2 חלקים: 1. הכרת המטוס 2. ניווט
דרישות רת”א להסבת רישיון אווירון קבוצה א’ לאז”מ

דרישות רת”א להסבת רישיון אז”מ לרישיון אווירון קבוצה א’

פיני נאור

כדאי לדעת:

הסבה מרישיון אווירון קבוצה א’ לרישיון אז”מ פשוטה, קלה ואינה דורשת השקעה כספית גבוהה. לעומת זאת, הסבה מרישיון אז”מ לרישיון אווירון קבוצה א’ הרבה יותר מורכבת ודורשת השקעה רבה הן ברמת השיעורים והן ברמה הכספית.

 

הסבת רישיונות לטייסים

 

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.