תוכניות מימון   |   טפסים רלוונטים

תוכניות מימון   |   טפסים רלוונטים

מסלולי קריירה

שילוב בין לימודים לצבירת שעות טיסה במסלול אישי ייחודי,  המאפשר הזדמנויות עבודה במסגרת קבוצת מונאייר

רישיון טיס אזרחי

40 שעות

רישיון טיס מסחרי

20 שעות

הסבות לטייסי
חיל האויר

10 שעות

קורס
טייסי גשם

5 שעות

רישיון
מדריך טיסה

25 שעות

הסבות
לטייסי אז״מ

25 שעות

קורס
מכונאי בדק

10 שעות

הכירו את
צוות
ההדרכה

התפקיד שלי הוא ליצור תנאים שיאפשרו לחניך להתנסות ולהתאמן, ושהוא ירגיש בטוח, שיהיה לו נעים ונוח לתקשר איתי בחופשיות, כך שהלימוד קורה בצורה טבעית ומהירה..


בזמן הטיסה אני חווה את הרגע בצורה אינטנסיבית,
רק לאחר הנחיתה אני יודע שהייתי שם… בין ענן לציפור.”

מדריך ראשי ומנהל מבצעים

יהודה ביין

את הקריירה התעופתית שלי התחלתי ב"מונאייר" כבר מטיסת ההכרות דרך רישיון הטיס הפרטי, הגדר המכשירים, רישיון הטיס המסחרי ורישיון מדריך הטיסה. בשבילי מונאייר זה הרבה יותר מבית ספר לטיסה, מונאייר זה בית שני בשבילי !!

נפתלי גדל במונאייר, כחניך טיס, מדריך וכמכונאי מטוסים, קברניט בגבע (טיסות הגשם).

טייס ראשי

נפתלי שגב

לא רבים יודעים, כי בלילות החורף הקרים, כשרובנו מתכרבלים בין הסדינים, יש גם אנשים חרוצים ומסורים שיוצאים לזרוע עננים. מדובר בנבחרת מצומצמת של טייסים (וגם פקידת מבצעים) שעובדים עם הנשמה לילות כימים..

טיסות הגשם, או בשמן הרשמי "הטיסות להגברת המטר", נחשבות לטיסות קשות במיוחד, במזג אוויר קיצוני, בדיוק בזמן שכולם מעדיפים להישאר צמודים לקרקע. אלו טיסות הדורשות רמת טיסה גבוהה, יכולת עמידה בלחצים, כמו גם עבודת צוות ראשונה במעלה. כל שנה מחדש מבוצעת הכנה אינטנסיבית לפני העונה, הכוללת הכשרת הצוותים, CRM, הסבות לטייסים, ועבודות תחזוקה מיוחדות להכנת המטוסים למשימה.

טייס ראשי - טיסות גשם

שילה יצחק

Slider

הכירו את
צוות
ההדרכה

“כל התפקיד שלי הוא ליצור תנאים שיאפשרו למתלמד להתנסות ולהתאמן, התנאים צריכים להיות כאלו שהוא ירגיש בטוח, שיהיה לו נעים ונוח לתקשר איתי בחופשיות וכך הלימוד קורה בצורה טבעית ומהירה

בזמן הטיסה אני פשוט חווה את הרגע בצורה אינטנסיבית ,אני בתוך זה…
רק לאחר הנחיתה אני יודע שהיתי שם… בין ענן לציפור.”

בתחילת התהליך זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית אבל בהמשך הדרך עם ליווי צמוד, הרבה גמישות, הבנה ונכונות לעזור בכל מצב מצוות מונאייר הפכתי לטייס מסחרי בטיסות גשם.

מדריך ראשי

מיכה ארנון

“כל התפקיד שלי הוא ליצור תנאים שיאפשרו למתלמד להתנסות ולהתאמן, התנאים צריכים להיות כאלו שהוא ירגיש בטוח, שיהיה לו נעים ונוח לתקשר איתי בחופשיות וכך הלימוד קורה בצורה טבעית ומהירה

בזמן הטיסה אני פשוט חווה את הרגע בצורה אינטנסיבית ,אני בתוך זה…
רק לאחר הנחיתה אני יודע שהיתי שם… בין ענן לציפור.”

בתחילת התהליך זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית אבל בהמשך הדרך עם ליווי צמוד, הרבה גמישות, הבנה ונכונות לעזור בכל מצב מצוות מונאייר הפכתי לטייס מסחרי בטיסות גשם.

מדריך ראשי

מיכה ארנון

“כל התפקיד שלי הוא ליצור תנאים שיאפשרו למתלמד להתנסות ולהתאמן, התנאים צריכים להיות כאלו שהוא ירגיש בטוח, שיהיה לו נעים ונוח לתקשר איתי בחופשיות וכך הלימוד קורה בצורה טבעית ומהירה

בזמן הטיסה אני פשוט חווה את הרגע בצורה אינטנסיבית ,אני בתוך זה…
רק לאחר הנחיתה אני יודע שהיתי שם… בין ענן לציפור.”

בתחילת התהליך זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית אבל בהמשך הדרך עם ליווי צמוד, הרבה גמישות, הבנה ונכונות לעזור בכל מצב מצוות מונאייר הפכתי לטייס מסחרי בטיסות גשם.

מדריך ראשי

מיכה ארנון

Slider

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.