קורס מיני מכשירים – “מינימי”

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin



בין שלל הקורסים שחברתנו מציעה, ישנו קורס ייחודי במינו – קורס מיני מכשירים. הקורס כולל טיסה לחו”ל, ושילוב של ידע תיאורטי ומעשי ב – “שיטות בטיסת מכשירים לטייסי CVFR”.


על הקורס


  • מטרת הקורס – הקניית כלים בסיסיים ונהלים בטיסת מכשירים, לטייסים שאין ברשותם הגדר מכשירים, והסמכה לטיסות חו”ל. הקורס משפר מאד את רמת הטיסה הכללית.
  • קורס מינימי – יכלול תכנים תיאורטיים ואימונים מעשיים, על מטוסי C-172, עם מדריכי מונאייר בעלי רישיון הדרכה למכשירים, בניהם – הנמכות ILS, אימון בסימולטור, התמודדות עם שינויי מזג אוויר בעת טיסת CVFR וטיסה לחו”ל. טיסת הסיום של הקורס הינה מטס של בוגרי הקורס לעמאן או לקפריסין.
  • טיסה לחו”ל – בוגרי הקורס יוכלו לאחר סיומו לטוס באופן עצמאי לחו”ל בזוגות עם בוגרים אחרים של הקורס, או עם טייסים מורשים אחרים לענין זה, בהתאם לרמת טיסתם, נהלי החברה, ומגבלות הביטוח. (כיום, טייסים שלא טסו בעבר לחו”ל ו/או אינם בלווי מדריך, אינם מורשים לעשות זאת באופן עצמאי עקב מגבלות נהלים וביטוח). טיסות עצמאיות לחו”ל לאחר סיום הקורס יבוצעו כמובן במירשה VFR בלבד, אך הטייסים ייעזרו בטיסה בתכנים שנלמדו בקורס.
  • קצת מעבר – בקורס מינימי תקבלו הרבה מעבר לטיסת המכשירים הבסיסית אותה למדתם במסגרת קורס הטיס הפרטי, אך מצד שני לא מדובר בקורס מכשירים מלא. הקורס לא מעניק הגדר מכשירים או תעודה אחרת, ואין צורך בתשלום אגרות כלשהן או במבחן חיצוני בסיום הקורס.
  • למי מיועד – קורס מינימי מיועד רק לטייסים שצברו לפחות 100 שעות טיסה, ומועמדותם לקורס אושרה על ידי המדריך הראשי של מונאייר. ניתנת עדיפות למי שצברו יותר שעות טיסה, על מנת לשמור על הומוגניות ולבנות קבוצות בעלות רקע טיסתי דומה ככל האפשר.

דבר הבוגרים


אלון זילברמן, בוגר הקורס, מספר:


“בשורה התחתונה אני מאוד ממליץ על הקורס. הקורס חשף אותי לעולם טיסת המכשירים, מרמת השמועות וסיפורי הסלון, להבנה של מה זאת טיסת מכשירים, במה זה כרוך, איך זה עובד, הבנת המכשירים, מה היתרונות ומה הסיכונים בטיסה בתנאי מכשירים. במהלך הקורס קיבלתי בסיס תאורטי שאפשר לי להבין ולתכנן טיסת מכשירים בסיסית, לקרוא דפיות, ולהתחיל את החלק המעשי.


התרגול ב Microsoft flight simulator הקפיץ את רמת הטסת המכשירים משמעותית לקראת החלק המעשי. החלק המעשי כלל תרגול בסימולטור ובמטוס, חלקו בטיסות לילה (מומלץ !). הוא כלל מגוון רב של הטסת מכשירים, ובנוסף אני מרגיש שיפור של ממש ביכולת הטסת ה- VFR. לא עוד מנוע מלא ושיעור טיפוס כמה שיוצא, אלא גם שליטה במימד נוסף של שיעור טיפוס ומהירות. הלימוד הקבוצתי בחלק התאורטי והעבודה בזוגות בחלק המעשי הפכה את החוויה לעוד יותר מהנה. הטיסה לקפריסין יחד עם הבילוי בלרנקה היו קינוח מצוין לקורס.


אני חייב לציין את ההשקעה, המקצועיות, הנכונות והזמינות שלך באופן אישי.


המון תודה, אלון זילברמן.”


picmini1
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.