המטוסים הנשיאותיים הטובים בעולם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

האנשים החשובים ביותר העומדים בחודם של מדינות הם ראשי המדינות או הנשיאים שלהם. אנשים אלו, אשר עושים מלאכתם ימים ולילות, מחויבים להיות זמינים בכל עת ולהגיע ממקום למקום על כל רחבי הגלובוס במהירות האפשרית, בין אם כדי לסגור הסכמי שלום סודיים, פתרון סכסוכים, הבאת עזרה מידית לתושבים ועוד.


ליווי מטוס נשיאותי


מאז שכלי התעופה החלו לחוג בשמיים, הוצמדו מטוסים מסוגים שונים לראשי המדינות והנשיאים, אשר הביאו אותם למקום יעדם. ככל שהתקדמו השנים כך גם השתפרו המטוסים ועלה גם גודלם. אם בעבר הרחוק מטוס נשיאותי היה כגודלו של מטוס פרטי, אזי שהיום המטוסים הללו הם מטוסים גדולים וכבדים אשר יכילו את כל הפמליה הנשיאותית וידאגו לכל צרכיהם גם במהלך טיסות ארוכות ביותר.


מצעד המטוסים הנשיאותיים הטובים בעולם


אז מה או מי הם המטוסים הנשיאותיים הכי טובים בכל העולם? אלו מטוסים משרתים בצורה הטובה ביותר את מולדתם? נביא לפניכם סקירה קצרה על המטוסים הנשיאותיים הטובים ביותר שהגיעו ל – 5 המקומות הראשונים:


צרפת – איירבוס 330-200


המטוס הנשיאותי הזה מכיל בתוכו סוויטה פרטית עם מקלחת אישית ושאר פינוקים אחרים הנחבאים משאר חלקי המטוס. נשיא צרפת יכול בכל עת לשבת ולעסוק בעסקיו אודות לגישה ישירה לאינטרנט שמגיעה עד ל – 10,000 מטרים מעל הקרקע. עלותו של מטוס נשיאותי מסוג זה עולה על 270 מיליון דולר.


Airbus 330-200


גרמניה – איירבוס 340-313 X VIP


קונרד אדנאואר – דוגמא מרשימה ביותר עבור מטוס נשיאותי מביא את המקום הרביעי למטוסה הנשיאותי של קנצלרית גרמניה. המטוס הזה מסוגל להוביל 150 נוסעים בטיסה של 13,500 ק”מ מבלי לבצע נחיתת עצירה לתדלוק. המטוס נרכש מחברת לופטהאנזה והוא הוגדר מחדש כמטוס VIP. עלות המטוס עומד על 300 מיליון דולר.


הרפובליקה העממית של סין – Boing 747-400


מאחר וסין הינה מדינת רפובליקה הנשלטת על ידי מפלגה אחת, מטוסו של נשיא הרפובליקה אינו שייך אך ורק לו ולכן יש מצב שאם תעלו על המטוס – ייתכן כי תשבו במקום שבו הנשיא ישב בטיסתו האחרונה. הממשלה הסינית שוכרת את מטוסי הנשיא מתוך צי מטוסים של חברת התעופה הלאומית. המאפיין הייחודי של מטוס זה הוא היכולת לשנות את כל חלקיו הפנימיים בכך שהם גמישים לגמרי.


Boing 747-400


הפדרציה הרוסית – איליושין IL-96-300PU


אל המקום השני מגיע מטוסו של נשיא הפדרציה הרוסית, הלוא היא רוסיה. המטוס בעלות של 500 מיליון דולר מכיל חללי קטיפה פנימיים, אזורים חשאיים, סוויטה נשיאותית מלאה. המטוס עצמו כולל אבטחת הייטק מן הטובות ביותר בעולם. משקלו של המטוס מגיע ל – 270 טונות ומוטות הכנפיים שלו משתרעות על פני 65 מטרים. ללא ספק זהו מטוס סילון רחב גוף נשיאותי מרשים ביותר אשר מיוצר על ידי יצרנית מטוסים רוסית.


Boeing VC-25


ארה”ב – Boeing VC-25


במקום הראשון בין כל המטוסים הנשיאותיים הבינלאומיים הגיע Air Force One המטוס של נשיא ארה”ב. המאפיינים המיוחדים של מטוס זה כוללים את קומתו הכפולה, מערכת תדלוק מתקדמת ומערכת נגד התקפות אוויריות. אורכו של המטוס מגיע לכדי 70 מטרים ומהירות יכולה לנסוק ל – 1000 קמ”ש. זהו בהחלט המטוס הנשיאותי המרשים ביותר בעולם נכון להיום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.