השכרת ציוד לתחזוקת מטוסים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

בעולם התעופה, שום דבר לא מגיע במנות קטנות. מטוסים וגופי תעופה נוספים הם במקרה הטוב מכונות גדולות מאוד שדורשות תחזוקה מתמדת. כיוון שמטוסים באים במידות גדולות משאנו רגילים להתעסק ביומיום, כל טיפול קטן יכול להיות טרחה גדולה. כל רכיב רציני במטוס יכול להגיע למשקל של טונות ועל כן הטיפול בו דורש יחס מיוחד, כלים ספציפיים והיערכות שונה. הבעיה העיקרית היא שנורא קשה להיות מוכנים לכל מקרה מבחינה לוגיסטית.


שירותי מכון בדק למטוסים


בכל מכון בדק ומחסן תחזוקה כיום מוחזק ציוד רב מתוך מחשבה שציוד לתחזוקת המטוס צריך להיות זמין בכל עת. עם זאת, כפי שכבר נאמר כלי תעופה דורשים התייחסות מיוחדת וכמוהם גם רכיבי התחזוקה שלהם. בין אם הם חלקי החילוף שמתחילים מאלפי שקלים או אפילו תושבות וסטנדים פשוטים למנועי מטוסים ששוקלים כמה טונים וכל העברה ושימוש בהם דורש היערכות לוגיסטית מיוחדת. בגלל הסרבול הרב, שירותי ההשכרה של ציוד זה נעשים זמינים ופופולריים יותר ויותר. שירותים אלו מועילים במיוחד מכמה סיבות.


תדירות השימוש


על אף שהיינו רוצים להיות בטוחים שכלים וציוד המותאם במיוחד לחליפים מסוימים זמינים לנו בכל עת ומצבי חירום, אין לנו באמת צורך בגישה מיידית לכולם. ישנם סוגים רבים מאוד של מטוסים ובתוכם סוגים רבים מאוד של רכיבים. לכל אחד מהרכיבים הספציפיים קיימים כלים מסוימים שמתאימים לעבודה איתם באופן האידיאלי, אך ההחזקה של כולם פשוט לא יעילה. ברור שעל מנת לספק שירותי מכון בדק טובים ומהירים עלינו להחזיק בכלים הבסיסים לתחזוקה שוטפת, אך אין צורך באביזרים לשירותים או סוגי חלפים שכיחים פחות שניתן להשכיר לתיקון מסוים.


אחסון והעברה


כיוון שציוד תחזוקה למטוסים הינו מסיבי ברוב הפעמים ויקר במיוחד, האחסון שלו והניוד שלו הופכים למסובכים עוד יותר. לא צריך ללכת אל קורס מכונאי מטוסים על מנת להבין שכאשר אין צורך בכלי מסוים בשטח התחזוקה, עדיף להעביר אותו למקום אחר כיוון שפעמים רבות ציוד יקר ערך כמו סטנדים למנועי מטוסים, או תושבות לכנפיים וגופים תופס מקום רב ויכול להיפגע בעצמו או לפגוע בציוד אחר. השכרת הציוד לתחזוקת מטוסים יכולה לפתור את בעיית האחסון שמטרידה רבים. כאשר משכירים ציוד לא צריכים לשבור את הראש על האחסון והשמירה עליו כאשר הוא לא בשימוש וניתן להשתמש בו רק כאשר צריכים אותו.


השכרת ציוד לתחזוקת מטוסים


נגישות ומגוון


עוד יתרון ממש חשוב שמגלה את עצמו שמשתמשים בשירותי השכרה לציוד תחזוקה למטוסים, הוא אפשרות בחירה רחבה מאוד בין חלקים שמתוחזקים היטב ומותאמים לשירות הספציפי שאתם צריכים. כאשר אנו מוגבלים לסט הכלים שלנו ולציוד שבבעלותנו, בסופו של דבר אנו מוגבלים בשירות שאנו יכולים להציע. גם אם קיימים בידינו כבר רכיבים ועזרים רבים שמאפשרים לנו לעזור ללקוחות במקרים רבים, תמיד יהיה משהו שחסר ולהתחיל לחפש ולקנות עבור טיפול אחד ציוד חדש יכול להיות מעיק ויקר מאוד. שירותי השכרת הציוד יכולים לעזור לכם לתת את השירות הטוב ביותר מבלי להישאר עם ציוד מיותר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.