טיסות פרטיות בחזית עולם התעופה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

בעידן הכפר הגלובלי שבו “זמן שווה כסף”, ויותר ויותר אנשי עסקים מנהלים את עסקיהם מעבר לים, לעולם התעופה תפקיד מרכזי. הסטטיסטיקה מראה כי לפחות 40% מכלל הטסים בעולם הם נוסעים עסקיים וחלק לא מבוטל מהזמן שלהם מתבזבז על זמן המתנה לטיסות, טיסות מחברות, עיכובים בטיסות והצורך לישר קו בהתאם ללוח טיסות הדוק ומוגדר מראש.


כתוצאה מכך, התחום של טיסות פרטיות שנחשב בעבר לאקסקלוסיבי לבעלי אמצעים בלבד, הפך כיום להרבה יותר מסמל מותרות. זהו כלי תחבורה עסקי במחירים ריאליים המאפשר לחברות ועסקים להגיע לתוצאות העסקיות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. טיסות מנהלים פרטיות מאפשרות לחברת עסקיות לטוס לכל יעד בהתאם ללוח זמנים מותאם לצרכיהם, עם גמישות מלאה, במהירות, בנוחות וביעילות ובכך לחסוך עלויות וזמן יקר של מנהלי החברה ועובדיה.


טיסות פרטיות בחזית עולם התעופה


התייעלות בשמים הפתוחים


טיסות פרטיות מספקות לנוסעים פרטיות, ביטחון ונוחות מאחר והן מתוכננות ומבוצעות בדיסקרטיות מלאה על פי דרישותיו של הלקוח לכל יעד נדרש, גם ליעדים שאין אליהם טיסות סדירות ומעבר לזאת מאפשרות מענה במקרים של טיסות בהתראה קצרה, גמישות תפעולית וביצוע שינויים בזמן אמיתי במידת הצורך. הנוסעים אינם כפופים לזמני הטיסות הקשיחים של חברות התעופה, לא זקוקים לטיסות מחברות ולא נדרשים לבדיקות ביטחון וזמני המתנה ארוכים בשדות תעופה.


הפרטיות בטיסה מאפשרת לנוסעים לעבוד לאורך כל זמן הטיסה בנוחות עם חיבור של המחשב הנייד לנקודת חשמל, כמו גם אפשרות לנהל פגישות בזמן אמת  בזכות שירותי Wi-Fi  וכן שירותי טלפון לווייני במידת הצורך, או פשוט להתרגע ולנוח בדרך ליעד במושב מרווח עם שירות אישי.


טיסות פרטיות משמשות לא רק לצרכי עסקים, אלא יכולות לשמש גם עבור חופשה משפחתית, חופשה עם חברים, או לכל מטרה אחרת, מאחר ושימוש במטוס פרטי מאפשר הגעה ישירות אל היעד, בזמן המבוקש וכל זאת ללא לוח טיסות, ללא עיכובים וברמת הבטיחות הגבוהה ביותר.


טיסות מנהלים


שירות ואיכות לאורך כל הדרך


חברות תעופה פרטיות מציעות ללקוחותיהם רמת שירות גבוהה ביותר המתבטאת בצי מטוסים מגוון, הכולל בין היתר מטוסים דו-מנועיים חדשניים, מאובזרים ואיכותיים, בגדלים שונים בהתאם לכמות הנוסעים ואופי הטיסה, אשר יכולים לנחות בשדות תעופה קטנים שמטוסי הנוסעים של החברות המסחריות הגדולות לא יכולים לנחות שם ובכך להביא את הנוסע קרוב ככל האפשר ליעדו.


כמו כן, טיסות פרטיות מנוהלות על ידי צוותי אוויר וקרקע מיומנים ומאומנים, אשר מבינים את הצרכים המיוחדים של טיסות מנהלים וטיסות עסקים פרטיות ועל כן מספקים שירות ברמה הבטיחותית והמקצועית הגבוהה ביותר ויחס אישי מרגע הזמנת שירותי הטיסה ועד ההגעה אל היעד הסופי. כל זאת על מנת להבטיח את נוחות טיסה פרטית והגעה ליעד במהירות האפשרית ובזמן אופטימלי, באמינות, בדיסקרטיות וברמת שירות גבוהה במיוחד.


כל אלו שמים את עולם הטיסות הפרטיות בחזית עולם התעופה כפתרון המושלם עבור טיסות פרטיות וטיסות מנהלים בצורה המהירה ביותר, בנוחות מירבית, באמינות וברמת שירות גבוהה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.