טיסות פרטיות בעונה החמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

כולם כבר מכירים את האופנה החדשה בתחום חיפוש טיסות זולות ליעדים נבחרים ברחבי העולם, מנועי חיפוש שונים מציעים מחירים עבור כרטיסי טיסה מוזלים ועסקאות משתלמות עם חברות תעופה שונות. מיד כאשר מזג האוויר מתחיל להתחמם ובטבע ישנם סימנים של פריחה כך גם מתחילות לעלות המחשבות על טיסות לחו”ל. בהתאם לכך נערכות גם חברות התעופה בכל רחבי העולם לעונה זו תוך הוספת קווי תעופה, שיפוץ ותחזוקת מטוסים מסביב לשעון.


חברות תעופה מסחריות מכינות לו”ז ידוע מראש ובדרך זו מאפשרות לסוכנויות נסיעות למכור חופשות הכוללות טיסות עבור חודשי האביב והקיץ. אבל, כידוע עונת הקיץ אינה רק העונה החמה מבחינת מזג האוויר כי אם חמה באופן תיירותי. התוצאה הישירה מכך היא בתורים עצומים בשדות התעופה, שעות המראה ונחיתה באמצע הלילה, המון סוחף של אנשים המבקשים לצאת את היעד הנכסף ועוד.


טיסות פרטיות בקיץ


בעת האחרונה אנו עדים לשינויים ותמורות החלים גם בחברות תעופה פרטיות בינלאומיות אשר מציעות טיסות פרטיות לציבור האזרחי למדינות ויעדים קרובים עד כדי 3 שעות טיסה. פירוש הדבר הוא צמצום זמן ההמתנה בעת ההמראה, הגעה מהירה יותר אל יעד החופשה וניצול מקסימלי של הזמן. אבל, לכל מטבע יש שני צדדים ומן הצד השני עומדת העלות הכספית עבור השירותים הללו ובל נשכח כי כאשר אנו לא עוברים דרך נמל התעופה הלאומי אנו לא מבצעים רכישות בדיוטי פרי.


יתרונות טיסה פרטית


  • טיסות פרטיות ניתן להזמינם בהתראה קצרה אל עבר יעדים מוכרים ופחות מוכרים בעולם, כלומר אל מקומות אשר טיסות סדירות אינן מגיעות.
  • השירותים הנלווים הניתנים בטיסות אלו הוא מן השורה הראשונה והוא כולל קייטרינג, שירותי דיילות, תיאומים עם מלונות ושדות תעופה, השכרת רכב והעברות.
  • טיסות במטוסים פרטיים מורידים מן הנוסעים גם את הדאגה לכל סידורי הביטחון השונים הכוללים גם ביקורת דרכונים וביטוחי טיסה שונים.
  • מוכנות של צוות טכני בכל עת לטיפול מידי בכלי התעופה על מנת שלא לייצור עיכובים.

מטוסים פרטיים לחופשות


מגזין “פורבס” העולמי כבר קבע שבעונת הקיץ 2017  יירשם שיא חדש של טרנד עולמי הקשור להשכרת שירותי טיסות פרטיות עבור חופשות בכל רחבי העולם. אנשים יתכננו יותר חופשות למקומות חדשים ויעזרו בשירותיהם של חברות תעופה פרטיות. אבל, על מנת להיות בטוחים ומוגנים בכל עת יש לוודא כי חברת התעופה הפרטית שעמה משתמשים משתייכת לאגודת התעופה הכללית, בעלת רישיון מרשות שדות התעופה של ישראל וכי יש לה מכון בדק האחראי לתחזוקה השוטפת של כל כלי הטיס אשר ברשותה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.