טיסות פרטיות בקדמה עתידית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

בעולם החדש הכול זז מהר, ניתן להזמין, לשלם, לבחור ולשריין בקליק דרך הסמארטפון. השיטה שהביאו איתם הטלפונים החכמים בחיבור עם ההתפתחות של האינטרנט פותחים בפנינו עולם חדש של הזדמנויות הן בתחום החברתי והאישי והן בתחום העסקי. בעלי עסקים כבר הבינו את הפוטנציאל והיוולדן של הקניות האינטרנטיות מרחיב את האפשרויות של כל עסק ותעשייה. כל זה אינו זר לעולם התעופה. החל מהטיסה המסחרית המונגשת ועד לעסקאות גדולות הכוללות ביטוחים רציניים וסכומים שלא בדיוק מתאימים להחלטות פזיזות שמטווחות היום און-ליין. בעולם התעופה קיים היום טרנד שהקדמה הטכנולוגית מטיבה עימו באופן מיוחד.


הסרבול בטיסות מסחריות


טיסות פרטיות תמיד היו נחלתם של אנשים שמעוניינים ביעילות ובקיצור זמנים וניירת מיותרת. תהליך הטיסה המסחרית יכול להיות מפרך ומעייף, במיוחד בימינו. אפילו אם נוסעים כחלק מתוך טיסות מנהלים, עדיין צריך לחכות בתור, לעבור בדיקות אבטחה, לארוז לפי מגבלה, להזמין ולשריין מקום, לשמור על כרטיס טיסה ולעמוד בזמנים תוך שלוקחים זמן ביטחון. על אף שהטיסות עצמן נעשות זולות וזמינות יותר, המטוסים בחברות הקטנות והזולות רק קטנים יותר ויותר אך עדיין נוספים להם מושבים ומורדים מהם תנאי הנוחות כמו ארוחות בטיסה, הוספת מטען ובידור בטיסה.


מטוסים פרטיים להשכרה

אמנם, בטיסות מסחריות נעשו צעדים משמעותיים בשנים האחרונות שנועדו לשלב טכנולוגיה ולחסוך בביורוקרטיה המעייפת. בין השירותים הפופולריים שנחלו הצלחה נמצאים שירותי הצ’ק אין מראש, הדפסת כרטיסי הטיסה באופן בייתי והזמנת טיסה בכמה צעדים פשוטים תוך אפשרות להוסיף מטען או ביטוח. אך, כנראה שזה לא מספיק בשביל לפתות אנשים אשר טסים עם טיסות פרטיות חזרה לטיסה המסחרית והציבורית יחסית, במיוחד כשתהליך הרכישה וההזמנה נעשה נגיש יותר ויותר.


טיסות פרטיות


הסרבול המצוין בטיסות המסחריות וכל שלביו גרמו לאנשים שיכלו להרשות לעצמם בעבר, לבחור בטיסות פרטיות או בהשכרה של מטוסים וצוות. אלא שפעם, המחיר ששילמו על השירות המיוחד היה גבוה ביותר וכלל הרבה ניירת ושלבי ווידוא ובקרה. החידוש האמיתי של השנים האחרונות הוא חיבור בין ייעול התהליכים והורדת הסרבול – המגמה שמתאפשרת בגלל מהפכת המידע, לבין האנשים שמראש משלמים יותר על מנת להתחמק מהבלגן והתסבוכת. על כל אלו ניתן להוסיף שבעקבות תהליכים שונים טיסות פרטיות נפתחות בזמן האחרון לקהלים חדשים ונעשות פחות ופחות נחלתם של בעלי ההון.


טיסות פרטיות וטיסות מנהלים

כך יצא שחברות מסוימות החלו להציע את שירותיהם בקליק במחשב, בטאבלט ובסמרטפון ולאפשר לאנשים שמחפשים רק איך לחסוך זמן, לעשות את התהליך הפשוט והנוח ביותר. החברות הללו החלו להציע מטוסים להשכרה, שירותי טיסות פרטיות וגם שירותים נלווים באופן נגיש וקל ובהזמנה מידית דרך הטלפון הנייד. דמיינו כמה קל להזמין טיסה שממריאה בזמן המדויק שלך ומוכנה לך (במקום הטרחה של להיות מוכנה לפי הזמן שלה) ולהגיע אליה בנחת, כמה שעות בודדות לאחר ההזמנה, ללא וידוא טלפוני רפטטיבי או תהליכי ביניים מעייפים. זאת בדיוק נקודת המכירה של האנשים העומדים מאחורי שירותי ההזמנה המונגשים לטיסות הפרטיות. מיותר לומר שהורדת הגורמים המטווחים מאפשרת גם הוזלה של השירות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.