מיהו הצעיר ביותר בתחום התעופה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

להיות הקטן או הצעיר ביותר במשפחה או בקרב חברים יכול להיות דבר מצד אחד דבר נפלא ומצד שני איום ונורא בתור מוצא הצקתם של הגדולים. מה לגבי עולם התעופה? האם גם בתחום זה ניתן לסווג את אנשי המקצוע לצעירים או מבוגרים? בכורים ובני זקונים? אז, מלבד הוותק בשנים ובשעות טיסה גם בעולם התעופה אפשר לראות כי ישנם אנשי מקצוע הנעים בטווחי גילאים שונים ומחזיקים בתפקידים רבי מעלה החל מלהיות הבעלים של צי מטוסים קטן ועד לפקד על חברת תעופה מסחרית כבר בגיל 26 – לתעשייה האווירית יש בהחלט מה להציע לדור הצעיר מבחינת קריירה בתעופה.

קורס טיס אזרחי

הטייסת הצעירה ביותר באנגליה

לאלי קרטר היה חלום מאז היותה ילדה קטנה – להיות טייסת גובה, טייסת ניסויים או אפילו טייסת פעלולים שמופיעה בסרטים ובתצוגות אוויריות. בגיל 9 כבר למדה אלי קרטר הקטנה כיצד ניתן לשלוט במטוס וביום הולדתה ה – 14 הצליחה להשלים טיסה בודדת ראשונה והייתה לטייסת הרחפנים הצעירה ביותר באנגליה. שנתיים לאחר מכן הפכה אלי לטייסת הצעירה ביותר באנגליה שהטיסה מטוס לאדם אחד.

הטייסת הצעירה בעולם להטיס מטוס בואינג

והישר ממטוס לאדם אחד נעבור במעבר חד אל מטוס בואינג 777 מסחרי. כבר משנות ילדותה המוקדמים, ידעה אנני דיוויה כי היא רוצה להיות טייסת בעתיד. לאחר שסיימה בגיל 17 את לימודי התיכון הרשמיים שלה, נרשמה אנני אל בית הספר לטיסה באוטאר פראדש שבהודו, שם ניסתה לטוס בפעם הראשונה. בגיל 19 סיימה את הכשרתה והחלה לעבוד ב – Air India. שנתיים לאחר מכן עברה ללונדון על מנת להמשיך את תהליך ההכשרה שלה להטיס מטוס בואינג 777. כשהייתה בת 30 הפכה אנני לקברניטה הצעירה ביותר בעולם לפקד על מטוס בואינג 777.

קריירה בתעופה

חברת התעופה הצעירה ביותר בעולם

לא רק אנשים צעירים יש בעולם התעופה כי אם גם חברות תעופה חדשות, צעירות, קטנות וגדולות שצצות בכל חרבי הגלובוס. חברת “Pivot Airlines” הינה חברת צ’רטר קנדית אשר נוסדה במאי 2020 לאחר שרכשה את כל נכסיה של חברת תעופה “Air Georgian”. חברת פיבוט מתמקדת בשכירת מטוסים באופן לוגיסטי והכנסת כוח אדם על ידי חוזים אישיים. החברה הזו נחשבת עד עתה לחברת התעופה הצעירה ביותר.

קברניט חברת תעופה מסחרית הצעירה ביותר

קייט מק’וויליאמס נחשבת לקברניט חברת תעופה מסחרית הצעירה ביותר בעולם – בגיל 26. קייט החלה את דרכה בעולם התעופה בכר בגיל 13 עם כניסתה לבית ספר לצוערים. לאחר מכן, בגיל 19 החלה ללמוד ולרכוש ניסיון רב בתוכנית אימונים של חברת תעופה CTC בסאוט’המפטון. בשנת 2011 הצטרפה קייט לחברת “איזיג’ט” כקצינה ראשונה ולאחר סיום קורס פיקוד הפכה להיות קברניטת המטוס בשנת 2016 עם התואר החדש הנכסף – קברניט חברת התעופה המסחרית הצעירה בעולם.

צי מטוסים הצעיר ביותר בעולם

לא רק טייסים וחברות תעופה נמדדות על פי גיל, אלא גם המטוסים עצמם. לחברת “VietJetAir” מווייטנאם יש את צי המטוסים הצעיר ביותר נכון להיום. החברה הזו מפעילה צי מטוסים מתקדם וידידותי לסביבה כאשר הגיל הממוצע של המטוסים שנמצאים ברשותה אינו עולה על 3 שנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.