סיפורים מפחידים באמת בתחום המטוסים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אנשים רבים חווים פחד אמיתי וריאלי לחלוטין מטיסות – פחד הרגע ההמראה או הנחיתה, הימצאות בתוך כלי אטום לגמרי בגובה רב מעל פני האדמה. אבל פחד מטיסות לא עומד בקנה אחד עם סיפורים מעוררי צמרמורת שאירעו לאורך ההיסטוריה, מקרים אמיתיים לחלוטין על היעלמויות מסתוריות, קונספירציות והתרסקויות.


חברת תעופה רדופת רוחות


ב – 29 לדצמבר 1972 התרסקה טיסה 401 שהתרחשה במטוס מדגם לוקהיד L-1011-1 בדרום פלורידה. מתוך 176 אנשים שהיו באותה העת בטיסה נספו 101 כולל הצוות השלם של תא הטייס. התרסקות המטוס התרחשה בגלל הסחת דעת חסרת משמעות שהפכה לקטלנית – הטייסים ניסו לתקן נורה שרופה ולא שמו לב כי הטייס האוטומטי מנותק.


לאחר ההתרסקות החלה חקירה ואיסוף חלקי המטוס השונים שנותרו שלמים והובאו אל מכון בדק מוסמך על ידי הרשות הפדרלית. ואז החלה חרושת השמועות שבערה כמו אש בשדה קוצים – החלקים שנאספו פוזרו לשימוש חוזר במטוסים אחרים של אותה חברת תעופה, החלקים הללו היו מקוללים. היו טייסים שאמרו כי ראו ושמעו את רוחות צוות המטוס שהתרסק או אנשים שהרגישו תנודות בין מעברי המטוס.


מטוס רדוף רוחות


את חרושת השמועות הללו לא ניתן היה לעצור ובסופו של דבר, חברת התעופה הייתה מחויבת להסיר את החלקים מתוך צי המטוסים שלה על מנת שתוכל להמשיך להיות חברת תעופה רווחית למשך שנים הלאה.


שדה תעופה מסתורי


בנייתו של שדה התעופה הבינלאומי של דנבר הסתיימה במהלך שנות ה – 90 של המאה ה – 20. הוא היה דוגמא ומופת עבור כלל שדות התעופה בעולם ונחשב לאחד משדות התעופה הגדולים ביותר באזור והיווה מודל לאדריכלות מדהימה עם כיפות מעוצבות כמו פסגות הרים מושלגות, מסדרונות ארוכי ידיים והאנגרים מפוארים עבור מטוסים פרטיים ומסחריים כאחד.


אז מה הופך מבנה עטור שבחים למסתורי? חוסר ההתאמה בין מימון פיננסי, תזמון בנייה וארכיטקטורה מוזרה במלוא מובן המילה. מועד פתיחתו נדחה עשרות פעמים עם חריגה של מיליארדי דולרים במימון הבנייה. נראה כי הבניין מאכלס יותר ממה שהוא מותאם אליו ויש הסוברים כי מתחת לרגליהם של הולכים ושבים נמצאים בונקרים תת-קרקעיים עצומים.


העיצוב הפנימי של שדה התעופה מהווה עוד מקור להרמת גבה – בתוך שדה התעופה הוצבו ופוזרו פסלים גותיים של דמויות שדים ודרקונים. צוירו ציורי קיר מצמררים והועלו כתובות קיר בשפות אינדיאניות מתות. יש כאלו המשערים כי זהו מקום התכנסות של כת כלשהי יש הסוברים שבחלקו התת קרקעי ישנו בסיס צבאי אשר עוסק גם בחקר חוצנים.


המטוס הנעלם


את הסיפור על המטוס הנעלם רבים שמעו ומכירים, אך מה שרבים שוכחים זה עד כמה ההיעלמות נראתה מוזרה ומסתורית בתחילה. טיסה 370 של מלזיה איירליינס עשתה את דרכה במטוס בואינג 777 עם 239 נוסעים ואנשי צוות ופתאום הוא נעלם מעל גלי הרדאר ולא ניתן היה לאתרו או למצוא אותו.


המטוס טס באזור מאוד עמוס בכלי טיס, הים הסיני הדרומי ואז הוא פתאום נעלם. אף אחד לא ידע שום דבר, הנקודה המהבהבת על פני מסך מגדל הפיקוח פשוט נעלמה לפתע ולא שבה יותר. לאחר החקירות הראשוניות התגלה כי המטוס איבד לחץ והמשיך לטוס על עבר האוקיינוס ההודי ושם אבדה התקווה לגמרי והוא פשוט צנח למעמקי הים ללא כל יכולת הצלה – לפחות זוהי הסברה גם כעבור 7 שנים. המטוס, אנשי הצוות והנוסעים לא אותרו עד היום.


מטוסים חשאיים


משולש שחור


אין מדובר כאן במשולש ברמודה המסתורי שבעצמו מניב סיפורי מסתורין אשר מצמררים את העורף. מדובר בפרויקט. זה לא סוד שלמדינות רבות בכל רחבי העולם ישנם פרויקטים צבאיים חשאיים שמתרחשים מתחת לפני השטח ורק לאחר שנים ואם בכלל, יוצאים אל האור. בארה”ב פרויקטים אלו ידועים בשם “פרויקטים שחורים” כאשר הממשלה עצמה מכחישה את קיומם ורק לעיתים רחוקות הם זוכים לחשיפה בציבור.


אחד מן הפרויקטים הללו שחיל האוויר האמריקני בחר שלא לחשוף הוא TR-3A Black Manta – מטוס התגנבות שחור בצורת משולש מושלם. כלי הטיס הזה נצפה פעמים רבות בכל מיני מקומות בעולם בשנות ה – 90 ואף בשנת 2000. רבים מן האנשים אשר צפו בו חשדו כי מדובר בכלי תעופה לא מן העולם הזה וכי עב”מים מתקיפים את כדור הארץ. לכלי תעופה זה יש יכולות מופלאות מעבר לכל כלי טיס ידוע אחר ואנשים רבים מוכנים להעיד בשבועה על קיומו. אבל כעת, הממשל האמריקני מכחיש אותו בתוקף מזה 3 עשורים שלמים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.