פתרונות IT לייעול מערכות תעופתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

עונת הקיץ זה עתה מתחילה ועימה יריית הפתיחה לכיוון החופשות המשפחתיות והטיולים ליעדים נכספים בחו”ל, במיוחד כשהשנתיים האחרונות הותירו את אותותיהם על ענף התעופה הנוסק כלפי השמיים. אבל, יחד עם הרצון הגדול להציע לקהל הנוסעים את הטיסות הדרושות יש גם לא מעט בעיות חוזרות ונשנות שלא נפתרו במהלך כל התקופה.

חברת התעופה ” British Airways” נתקלה במכשול רציני כאשר הייתה צריכה להשבית צי מטוסים שלם בגלל כשל במערכות התוכנה והחומרה במטוסיה. וזהו רק קצה קצהו של הקרחון – בעיות חומרה ותוכנה הידועות יותר בשמן – IT, עמוקות עוד יותר ומשפיעות לא רק על המטוסים והמערכות שבהן אלא גם על התחזוקה, טיפול ושיפוץ בתוך מכוני בדק, טיפול קרקעי וגם תדלוק. אבל, איפה שישנן בעיות יש גם אפשרויות לפתרונן באמצעים חדישים כדי לבלום אותם.

פתרונות IT לייעול מערכות תעופתיות

הווירוס שמאיים על העולם

בשנתיים האחרונות ידע כל העולם לכנס את מיטב המוחות במטרה להילחם בווירוס אימתני באיים לצמצם את אוכלוסיית העולם. אך, גם בעולם התעופה הורגשו בעיות בעת הקורונה, בעיות בתחום ה – IT במיוחד כאשר המערכות הפכו להיות יותר מיושנות מבעבר מאחר ורוב הספקים, מכוני הבדק וטיפולי הקרקע והתדלוק עובדים על מערכות מחשוב ישנות מאוד שאינן משקפות את הלך הזמן.

דוגמא ברורה לעניין זה מובאת על ידי ספקי שירות הקרקע של חברות תעופה – ספק אחד יכול להשתמש בין 20 – 30 מערכות שונות כי כל מערכת מותאמת לפעולה בתחום מסוים אחד. דבר זה יכול לזמן אליו בעיות רבות מאחר וכל המערכות נפרדות האחת מן השנייה ואינן מתקשרות או משתפות מידע יחדיו כדי לקבל תמונה אחידה וכוללנית.

עם זאת, העולם כולו חווה גל עצום של מהפיכת דיגיטאציה, הכל הופך להיות דיגיטלי ואלחוטי. אבל הקיפאון שתקף את עולם התעופה בזמן מגיפת הקורונה, הותיר אותו ללא מענה. איך יכול להיווצר מצב שבו ענף התעופה נותר עירום?

דיגיטציה בתעופה

הפתרון כבר כאן

החברה הראשונה אשר מציעה עזרה ופתרון ממשי לענף התעופה והקידום שלו אל תוך טכנולוגיית הדיגטאציה היא חברת ” Sensus Aero” המציעה פתרון חדשני – פלטפורמת אופטימיזציה המשלבת בתוכה יכולות תכנון משאבים ארגוניים (ERP) יחד עם כלים לתכנון טיפולי קרקע ותדלוק אווירי.

הפלטפורמה המוצעת לחברות התעופה, בין אם חברות טיסה פרטיות או חברות מסחריות, משלבת מערכת אחת בלבד הבנויה על אוטומציה, חוויית משתמש ועיצוב של תהליכים. את המערכת הזו ניתן להתאים באופן אישי לצרכיה של חברת התעופה על כל מטוסיה והצוות שלה, הן על הקרקע והן באוויר. יכולת הגמישות של המערכת הזו היא שהופכת אותה לשחקן מפתח בענף התעופה.

ענף התעופה עובר לא מעט טלטלות בשנים האחרונות והמעבר אל תוך הטרנספורמציה הדיגיטלית משנה לגמרי את פני התעופה בכל העולם. כדי שזה יקרה, עוד חברות המפתחות כלים ומערכות דיגיטליים נכנסות אט-אט ומביאות עימן את הדחיפה הגדולה שלה זקוק ענף התעופה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.