הנוחות והאיכות של טיסות פרטיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

מטוסים פרטיים הפכו בשנים האחרונות להיות יותר מאמצעי נוח להגיע ממקום למקום בזמן הקצר ביותר על גבי הגלובוס. חברות תעופה רבות החלו להציע טיסות פרטיות כחלק מן השירותים הנרחבים שלהם וזאת בגלל הביקוש הגבוה הנרשם לא רק בקרב אנשי עסקים אלא גם בציבור הרחב המעוניין להימנע מעומסי התעופה הרבים אשר נוצרים בעקבות ההיצע העצום ביעדים חדשים ונחשקים.


עם זאת, ניתן לראות כי את מרבית המטוסים הללו שוכרים אנשי עסקים ולעיתים קרובות האפשרות להגיע ממקום למקום במהירות שיא מביאה גם להצלחה עסקית ומחתימה את בעלי העסקים הללו כסמל סטטוס. השכרת מטוסים פרטיים כבר מזמן אינה כלי תחבורה בלבד ובדיוק כפי שאנו עדים לתמורות, שינויים וחידושים בעולם הטכנולוגי, כך גם ניתן לראות בעולם התעופה כיצד יותר ויותר נכנסים שדרוגים איכותיים לתוך צי מטוסים.


טיסות פרטיות בעולם עסקי


נוחות היא לא מילה גסה


לכל כלי טיס יש את המגע המפנק שלו החל מכורסאות ישיבה העטופות בבדים איכותיים ורכים ועד למערכות שינה משוכללות הכוללות מזרונים אורתופדיים נוחים שיעניקו שינה בריאה גם בשעות הקטנות של הלילה. אל המטוסים הפרטיים נכנסים בכל עת אביזרים ופריטים שתפקידם העיקרי הוא להעביר תחושה ביתית בכלי תעופה קטן. מעבר למיטות וכורסאות אפשר לראות גם שירותי דיילות מפנקים ומותאמים ברמה האישית, אמצעים טכנולוגיים חדישים ועוד.


הצלחה עסקית גם בשמיים הפתוחים


אחד מן הצרכים הבולטים ביותר בחיי היומיום הוא הגלישה באינטרנט. הצורך הזה בא לידי ביטוי גם בתעופה האווירית ואפשר לראות כי יותר חברות מכניסות שירות של גלישה על ידי נתבים אלחוטיים. אבל, אנשים הטסים במטוסים פרטיים זקוקים לשירות זה יותר מהכל – הזמינות המידית היא זו אשר לעיתים תוכל לקבוע הצלחה של עסקה או את כישלונה, למנוע תקלות ולכבות שריפות. זהו עולם קשוח ביותר וזמינות ומהירות גם בשמיים עושים הבדל גדול.


חיסכון בזמן


כאשר מדובר בעסקים, תזמון נכון הוא גולת הכותרת. השכרת מטוסים פרטיים מצמצמת באופן ניכר את זמני הבידוק הביטחוני, העלייה למטוס ואי-אילו עיכובים לא נחוצים על פני הקרקע עד להמראה. כאשר משכירים מטוסים פרטיים זוכים ביתרונות רבים של חיסכון וניצול מקסימלי של זמן אשר נועד לפגישות עסקיות מצד אחד ואפילו זמן איכות נחשק מצד שני.


טיסות מנהלים


מוניטין בעולם קשוח


העולם העסקי הוא אחד התחומים היותר קשוחים ונבנה על פי רשמים. אנשי עסקים עוטים על גופם חליפות יוקרתיות, נוסעים ברכבים חדשים ומקבלים את כל אביזרי הטכנולוגיה הכי חדישים. כלי נוסף שמאפשר להעלות את רמת המוניטין בעולם העסקי הוא היכולת להגיע לכל מקום על ידי מטוס. נכון יהיה לומר כי בעולם טכנולוגי אין כל צורך להיפגש אבל מגע אישי בלחיצת יד ומפגש פנים אל פנים עדיין נדרשים בעולם קשוח זה. האפשרות לטוס לפגישת עסקים במטוס מנהלים משאירה לא רק את הרושם היוקרתי כי אם גם את ההתייחסות האישית.


שירותים נלווים


שירותי דיילות הם אומנם לא דבר חדש בעולם התעופה ובטח שלא בטיסות מסחריות. אבל, כאשר מדובר בטיסות מנהלים, שירותים אלו הם מן החשובים ביותר. שירותי הדיילות בתחום תעופה פרטית עברו את שירותי הקרקע אשר עוסקים בליווי פרטי עד לפתח המטוס ונכנסו פנימה. דיילים ודיילות מעניקים שירות איכותי למשך זמן הטיסה וניתן לראות כי הכל עוסק בהתאמה אישית לקהל היעד החל מן האוכל ועד לניקיון תאי השירותים במטוס.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.