טייסים מעולם הסלבריטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

ישנם לא מעט אנשים שחולמים ללמוד להטיס מטוסים, ואולי אף לעשות הסבה מקצועית ולהתחיל קריירה חדשה בתחום התעופה. חלום זה לא פסח על גם על חלק משחקני הוליווד המצליחים והמפורסמים ביותר שעברו את התהליך הנדרש בדרך להגשים חלום זה ולהפוך לטייסים בעולם הסלבריטי:


ג’ון טרבולטה


טרבולטה מטיס מטוסים למעלה משלושים שנה. הוא הוציא רישיון טיס כבר בגיל 22. הוא אפילו עבר את ההסמכה הרשמית של משרד התעבורה האמריקאי וכיום יש לו רישיון טיס אזרחי והוא יכול להטיס אפילו בואינג 747. לפני כמה שנים הוא כיכב בכותרות כשהטיס מטוס ג’מבו עבור חברת תעופה אוסטרלית כחלק ממסע יחסי הציבור לסרט שקידם. לטרבולטה מספר מטוסים פרטיים וביניהם מטוס בואינג 707 פרטי.


תום קרוז


קרוז, שפרץ לחיינו בסרט “אהבה בשחקים” שבו גילם טייס בצבא ארצות הברית, הוא הוציא את הרישיון שלו עוד בשנת 1994. הוא אוחז ברישיון טייס על מסוקים ומטוסים ומקפיד לשמור על כך בפרופיל נמוך יחסית.  בסרטו “משימה בלתי אפשרית ” קרוז הטיס בעצמו את המסוק. קרוז מחזיק בשלושה מטוסים פרטיים.



הריסון פורד


פורד,  אגדה קולנועית, הוא טייס ותיק שאוחז ברישיון כבר למעלה מעשור הוא החל לטוס בגיל  52  והוא מטיס טיסות פרטיות ומתנדב כבר מספר שנים כטייס הצלה. הוא חילץ באמצעות מטוסו ילד בן 13 שהלך לאיבוד וכן איתר בכוחות עצמו מטיילת שהתייבשה.


ג’יזל בונדשן


דוגמניות העל החלה קורס טיס על מסוקים בעודה בחודש שישי להריונה. המוטיבציה שלה ללמוד טיסה נבעה מהרצון שלה ללמוד על עולם התעופה ולקדם את סדר היום שלה למציאת מקור חלופי לדלק סלוני, זאת כחלק מתפקידה כשגרירה של רצון טוב של תוכנית הסביבה מטעם האו”ם. היא הוציאה את הרישיון שלה בשנת 2009 ונחשבת לטייסת מאוד טובה ומקצועית.


הילארי סוואנק


השחקנית המוכשרת גילמה בסרט “אמיליה” את  דמותה אמיליה ארהרט, הטייסת האמריקאית שנספתה ב-1937 בניסיונה להקיף את העולם במטוס האלקטרה שלה. בזמן שצילמה את הסרט ובהשראת הטייסת המפורסמת, סוואנק החלה ללמוד טיס, אך לא ברור האם היא סיימת את התהליך והוציאה רישיון טיס.


מורגן פרימן


בצעירותו  היה מורגן פרימן  מכונאי בחיל האוויר האמריקאי אבל הוא תמיד חלם להיות טיס. בגיל 65 הוא סוף סוף הגשים את חלומו והוציא רישיון וכעת הוא מחזיק במספר מטוסים.



קורט ראסל

עוד לפני שהתחיל ללמוד טיסה, לראסל היו פחדים רבים מטיסה, אך הוא התגבר עליהם במהלך קורס הטיס כחלק מההתמודדות שלו עם חרדת טיסה. אומנם לקח לו זמן לסיים את הקורס ולהוציא את הרישיון אך היום הטיס הפך לאהבתו הגדולה.


הוצאת רישיון טיס אינו תהליך קצר ואף מאתגר. על מנת לקבל רישיון טייס צריך לעבור תהליך קפדני הכולל מבחנים עיוניים, בדיקות רפואיות מקיפות ושעות טיס רבות, אך השחקנים האלה מוכיחים הוא אפשרי בהחלט לביצוע ולא משנה מה הגיל, המין או באיזה שלב נמצאים בחיים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם
התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

plane

אם הגעתם לפה,
סימן שאתם מעוניינים
בפרטים נוספים.

נשמח לשוחח אתכם, לענות על כל שאלה
ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בעולם  התעופה. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.